skúsenosti z terénnych cvičení

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #50
gabriela.svajkova Autor témy online
  • Príspevky: 2
Aký digitálny obsah by mohol byť využívaný počas outdoorových aktivít? Prípadne aké digitálne technológie?
Prílohy:

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: Post by gabriela.svajkova.
pred 5 mesiacmi 1 týždňom #51
Rakárová online
  • Príspevky: 1
Aplikácia PlantNet

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #52
janapuchonova online
  • Príspevky: 1
aplikácia na určovanie rastlín

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #53
LuciaZSMH online
  • Príspevky: 2
PlanNET

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #54
LuciaPalkova online
  • Príspevky: 2
Učím informatiku :-) Ale viem, že kolegynky biologičky používajú aplikácie v mobile na určovanie rastlín.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #55
LuciaZSMH online
  • Príspevky: 2
BirdNET

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #56
piplero online
  • Príspevky: 1
A čo tak využiť chat gpt

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #57
LuciaPalkova online
  • Príspevky: 2
A viem si predstaviť nejaké "prenosné mini laboratórium", kde by sa v teréne dalo aj overiť niečo (PH vody v studničke a tak :-) ).

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #61
Mima online
  • Príspevky: 2
Zaujímavým by mohlo byť napríklad použitie aplikácie Picture Insect: Bug Identifier, ktorá slúži na určovanie hmyzu a okrem identifikácie poskytuje aj ďalšie množstvo zaujímavých informácií o danom hmyze.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 5 mesiacmi 1 týždňom #62
Lívia online
  • Príspevky: 1
Plant Net

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • Strana:
  • 1
  • 2